|
|||
|
|||
Resa med ungdommar
Vi har bokat flyg till kreta nästa år i aug.och åker några fam.med 3st 18åringar!Tänkte bo i Georgioupoli som vanligt men nu har grabbarna sagt att det kanske blir lite lungt där i 14 dagar.Tänkte nu dela upp resan och vara lite närmare Chania 5-8 nätter.Några bra förslag på bra boende med pool för oss??
/katarina |
|
|||
|
|||
Sv: Resa med ungdommar
Är det ingen som reser med ungdommar???Vill bara veta av något bra hotel med pool nära stranden och hyfsat nära Chania...
/katarina |
|
||||
|
||||
Det finns säkert flera som rest med ungdomar, vi bl.a. I Kato Stalos- Agia marina området finns många hotell, det är granne med havet. Inte långt in till Chania, går buss tätt. Även till Platanias dit många också åker för att roa sig. Har däremot ingen erfarenhet av hotell med pool.
|
|
||||
|
||||
Min son reste med kompisar till Chania när han var 18, skall se om han kommer ihåg vilket hotell han bodde på, nöjda var de när de kom hem i alla fall
Själv har jag bara bott på ett hotell med pool i Chania området, Flamingo i Ag. Apostoli, ett i dag rätt så gammalt men i mitt tycke välskött hotell med ett underbart värdpar. // Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Lycka till! |
|
|