![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Skala är ingen stor ort så var man än bor så är det inte långt till mitten av byn. Jag har själv aldrig hyrt något i Skala men har besökt orten ca 50 ggr för vi tycker om badet som är ca 100 meter nedanför Skala. Tycker du om att leta stenar med mönster i så finns dom i stora mängder. Min fru samlar också på dessa stenar men det finns många kvar. Lycka till med planeringen av resan till Skala, vi kanse ses.
Hälsningar PANAKAKIS |
|
|||
|
|||
![]()
Er det virkelig ingen som har noe tips til bosted i Skala?
Jeg har også sett på Pines. Ikke alle rommene har utsikt mot fremsiden etter det har har lest. Vil gjerne ha fin utsikt. Det må vel også regnes med en del støy grunnet beliggenheten. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej lite sent kanske att svara nu men vi var förra året i Skala som vi tyckte var alldeles underbart det fanns allt i denna lilla ort. Vi bodde på Fritidsresors Makis. Rent snyggt o trivsamt hotell med pool vet inte om det var barnpool tyvärr. Läget var lite avsides i den bemärkelsen att det var inget stoj som hördes från byn, men ändå väldigt nära till både butiker o tavernor. Pines ligger precis i ett gathörn där de flesta bilar passerar skulle tro att det är lite högljutt där eftersom de även har restaurang på bottenvåningen. God mat i alla fall o utsikten mot havet begränsad skulle jag tro för strax nedanför hotellet mot stranden växer det stora tallar. Lycka till med resan ni kommer inte ångra er med att åka till skala. Hälsningar Pia
|
![]() |
|
|