|
|||
|
|||
Varning bankomat Parga
Jag vill gärna gi varning för att använda bankomater i huvudgatan i Parga (Den största vid hamnen) Där finns 2 automater när varandra. Vi har provit att få pengar utt, men blev afvist. Nu har dom dragit 450 Euro på vor kort. Vi fick ingen kvitto på att den var afvist. ¨Så VARNING
|
|
||||
|
||||
Sv: Varning bankomat Parga
Verkar som detta drabbat många i år. Var det Pireus bank?
Eva |
|
|||
|
|||
Men fy då, vi som åker den 4/8 till Parga. Men det finns väl fler bankomater? Vilken bank var det?
|
|
|||
|
|||
Jag vet inte vilken bank det var. Nu ska Mastercard prata med dom. Men det var som sagt i gågaten vid hamnen och jag tror faktisk det var Pereus bank, men vet inte helt. Hoppas inte att andra upplever det samma.
|
|
|||
|
|||
Hej !
Var i Parga vecka 28, tog ut euro på National Bank of Greece,där är det inga problem. Banken ligger på huvudgatan ovanför hamnen. |
|
|||
|
|||
En god idè er å bruke de minibankene som ligger i tilknytning til en bank, altså ikke frittstående automater, og bruke de i bankens åpningstid, da kan man ta kontakt med bankens personale om problemer oppstår.
For eksempel minibanken på venstre side i "gågaten" opp mot taxistasjonen, eller banken som ligger i gaten til venstre i krysset ved taxistasjonen. |
|
||||
|
||||
skallstorp- Hur gick det, har ni fått tillbaka pengarna?
|
|
|