![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Har inte skrivit något på länge ![]() ![]() Så här ser min lista ut i alla fall 1. KOS 2. KALYMNOS 3. KARPATHOS 4. RHODOS Ja sen var det inte så många fler öar som jag övernattat på men det får räcka. ![]() ![]() KOS kommer alltid vara nummer 1 för mig ![]() ![]() ![]() ![]() Sanna |
|
||||
|
||||
![]()
1 Naxos, där finns allt.
2 Amorgos, för skönheten. 3 Sifnos, för lugnet. 4 Agistri, för lugnet och närheten till Aten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1: NAXOS
ön har allt, inget saknas här ! 2: ANDROS 3: PARGA 4: SKIATHOS 5: KEFALONIA 6: KORFU 7: KRETA 8: RHODOS 9: KOS 10: ATHEN |
|
||||
|
||||
![]()
1. Agathonissi
![]() 2. Telendos ![]() 3. Paxi 4. Fourni 5. Naxos 6. Patmos 7. Lefkas 8. Kalymnos 9. Amorgos 10. Sifnos Så här såg min lista ut år 2007 men efter 2008 båtluff, vill jag revidera! Jag vill lägga till Schinoussa bland de 3 översta och ta bort Naxos ( under högsäsong). /Ofelia |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har inte varit på så många öar som många av Er andra på Forumet. Här är min lista på de öar jag besökt.
1. Samos 2. Skopelos 3. Kefalonia 4. Skiathos 5. Zakynthos 6. Karpathos 7. Kreta 8. Rhodos Från Roger som gärna vill besöka fler öar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Ganska omöjligt att rangordna mina ÖAR. Jag har besökt så många och tycker om ALLA, alltså vill inte alls ange några skäl till mitt val. Och dessutom man kan ju inte ha några rationella skäl när saken gäller Grekland
![]() ![]() Nån slags lista (de 10 första) alldeles intuitivt tänkt! 1.THASSOS (naturligtvis ![]() 2.Samothraki 3.Alonnissos 4.Skopelos 5.Naxos 6.Santorini 7.Amorgos 8.Syros 9.Patmos 10.Paros osv osv PS. Jag har INTE besökt Karpathos. Samos eller Folegandros Eija Senast redigerad av eija den 2008-12-02 klockan 18:52. |
|
||||
|
||||
![]()
Spännande att se att du rankar Santorini högre än Amorgos. Skulle gärna vilja veta varför men jag menar inte som kritik. För mig är Santorini ingenting i jämförelse med Amorgos.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Som vanligt är det stundens begrundan och årets resa som påverkat valet.
Fn gäller följande: 1.Naxos 2.Folegandros 3.Lipsi 4.Symi 5.Mykonos 6.Tinos 7.Samos 8.Kreta 9.Sikinos 10.Ikaria |
![]() |
|
|