![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är det nån som kan reka nåt billigt bra boende i meg ammos eller skiathos stad? Funderar på att ta en flygstol bara. Vilka sajter är bäst att boka på? Har aldrig bokat boende själv på nätet...lite orolig över att det inte funkar. Är det nån som har erfarenhet o kan dela med sig?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ingen som svarar
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag vet att du vill ha boende med havsutsikt. Men annars har du ett jättebra ställe i Skiathos stad - Pantheon. Du hittar det under Boende här på Kalimera. Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
har bokat boende via nätet de senaste tre gångerna, två på Kreta och ett i Spanien, och detta har fungerat alldeles utmärkt. Har tyvärr inget bra tips på boende på Skiathos.Då jag aldrig besökt ön. HansL |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken sajt bokade du dina resor på då?
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset. Vad betalade du per natt?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen!
jag bokade direkt från resp boende som jag letade upp på nätet sökte på ex. "studio" samt ortnamnet eller apartment plus ortnamnet. Tog lite tid men tycker detta är en del av resan, vet man var man vill bo så är detta en väg att gå. Annars kan man ju söka på ex. accommodation + området eller varför inte den ö i ex. grekland man vill besöka. Då får man väldigt många alternativ, sedan kan man ju därifrån i vissa fall gå direkt till resp hotell eller apartment för att boka direkt på nätet, ofta får man svar ganska omgående. Kommer inget svar ganska snart så verkar det som man inte är intresserade och då brukar vi i allafall undvika att boka dessa boende alternativ. På många av boende möjligheterna finns priset för aktuell period angivet direkt på hemsidan, bra för då kan man jämnföra direkt, på en del orter ska man skicka en förfrågan och prisförslag kommer då tillbaka. Lycka till hälsningar från HansL i Värmland |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Amfiliki har rum och havsutsikten är fantastisk! Googla så hittar du kontaktuppgifter. Vet dock ej priset. /Jeanette |
|
|||
|
|||
![]()
Tack... det var ett bra tips. Jag hittade massor när jag googlade så. Men är alla sajter seriösa? Finns det inte risk att man betalar o sen inte hör nåt mer, eller betalar man inte i förskott?
Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jo naturligtvis så riskerar man att bli lurad, skojare finns överallt. Men av de tre gånger jag bokat och betalat handpenning i förskott ca 30% av totalbeloppet så har vi hittills ej blivit lurade, men nästa gång kanske man blir blåst. HansL |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Det bästa är att ringa direkt till Elias på Pantheon och göra upp om priset. Han pratar svenska och är jättetrevlig ![]() Karin |
![]() |
|
|