|
||||
|
||||
Bott på Melmar
Är intresserad att få lite information om Melmar. På vilken sida har man morgonsol? Finns det 2rumslägenheter på båda sidor av hotellet? Är det någon taverna i närheten som har bättre mat än övriga tavernor? Åker andra veckan i maj, är kvällarna kalla. Kan naturligtvis växla från år till år. Har stösta erfarenheten av Kreta på hösten. Underbart att tjuvstarta med sommaren i maj då vi har en bit kvar till sommaren där jag bor= norra norrland. KK
|
|
|||
|
|||
Sv: Bott på Melmar
Har bott på Melmar för ett antal år sedan. Vill du ha lite morgonsol så finns det en stund på morgonen,men då måste du bo mot en fruktansvärt trafikerad gata.Välj en lägenhet mot den lilla poolen där är det lugnt och fint,dock begränsad sikt mot havet.Då vi bodde där hade Manolis en taverna femtio meter därifrån. Vet inte om han har den kvar. Annars finns det många tavernor i närheten med utmärkt mat. Om man "orkar" gå en bit in mot gamla staden finns det många genuina tavernor.Temperaturen vid den tiden du ska dit är lagom.Lycka till och ha det så skönt där.
aake |
|
|||
|
|||
2 rummarna har eftermiddagssol...restauranger finns i närheten..Har bott många ggr på Melmar..bra läge(enligt mitt tycke..)..sängarna är dock inte de bästa..Om Ni nu tittar på Apollos utbud så rekommenderar jag Daisy..
|
|
||||
|
||||
Tack för uppgifterna. Har erfarenhet av dom hårda grekiska sängarna. Vi brukar använda filtar som en extra madrass. KK
|
|
|||
|
|||
Ser at Daisy anbefales. På Apollo sin side står det at det er sterk lokaltrafikk, samt forstyrrelser fra nærliggende bar?????
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|