|
||||
|
||||
Snart dags!
Snart lyfter planet till Lanzarote. Ska bli skönt med en veckas slappande vid poolen!
/Netwolf Senast redigerad av Netwolf den 2008-12-28 klockan 19:11. Anledning: fipplade med t-bordet |
|
||||
|
||||
Sv: Snart dags!
Ha de så gottJag börjar jobba 6.15 i morgon bitti
Riitta |
|
||||
|
||||
Önskar er en trevlig resa! Vad härligt med värme och att resa bort från den grå vintern.
// Helén |
|
||||
|
||||
Trevlig resa önskar även jag er Var på Lanzarote -89 och hade en trevlig semester men kommer ihåg att jag tyckte att huvudstaden Arricife var hemskt ful...men dit behöver man ju inte åka
Malin |
|
|||
|
|||
Ha det så skönt!!Ni får i alla fall varmare än vi i Paris! Vi åker på tisdag.
Lissi |
|
|||
|
|||
God tur!
Lanzarote er verd et besøk, var der et par uker en vinter. Likte godt Playa Blanca og spaserte også til Papagayo-strendene. Manriqes hjem var ellers verd et besøk, han må ha 'reddet' øya gjennom sitt omfattende arbeide. Aricife besøkte vi på en arrangert sight seeing med charterselskapet - anbefales ikke....det meste av dagen viste seg den gangen å være konsentrert om 'vinsmaking' og besøk hos pelshandler, kun en drøy time fikk vi anledning til å se Aricife (da på egen hånd). Håper dere får sol og varme. Og god mat |
|
||||
|
||||
Åh så skönt det låter med värme nu som jag längtar efter .
Önskar en trevlig semester och GOTT NYTT ÅR. Birgittta 63 |
|
||||
|
||||
Åh, det ser verkligen varmt och soligt ut på Lanzarote - och soligt och fint i Paris också! Ha det så skönt - det är aldrig fel med lite luftombyte!
|
|
||||
|
||||
Lite sent kanske, men jag önskar er ändå en trevlig resa.
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa i efterhand!
//Zanét |
|
|