![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sitter och går igenom bilder som Camilla har tagit, ibland glömmer jag hennes bilder, de ligger i en annan mapp. Hittade en bild som hon tagit i Chania, den symboliserar grekernas syn på tid så himla bra.
![]() ![]() Senast redigerad av Kalimera den 2009-01-09 klockan 15:51. |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka sunda öppettider
![]() ![]() Moster ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu har vi ju svart på vitt att det faktiskt även skriftligt finns GMT
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Den skylten har jag missat.
Vet du var hon tog den. Jag myntade uttrycket GMT ganska tidigt, redan i det jag skrev 2003. Mr A är en mästare på detta eller uttryckt som Gandalf i ringen, "Jag kommer aldrig för sent eller för tidigt, Jag kommer exakt i tiden" Kul i alla fall att det nu finns skriftliga bevis. Du får ursäkta till Camilla men jag lånar denna bild. Kan vara bra att ha i framtiden. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Varför stressa...det går flera båtar...
|
|
|||
|
|||
![]()
Haha, obetalbart!
|
|
||||
|
||||
![]()
Mycket bra inställning till livet..det ordnar sig alltid på något sätt..eller hur?
/Marco |
|
|||
|
|||
![]()
Veldig bra! Det er vel slik man egentlig bør leve livet og arbeidet? Ønskedrøm iallfall!
|
|
||||
|
||||
![]()
Men sanningen ska fram: det är vanvettigt enerverande att vänta på en person som är tidoptimist och alltid kommer precis i sista stund, eller försent.
Jag vet, jag har en sån precis intill mig... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har en kompis som vi "botat" genom att säga en tidigare tid, alla vi andra kom en bra stund senare, hon var vansinnig för att hon fått vänta på oss..., men det hjälpte ![]() När jag är på semester i Grekland =jag har all tid i världen att vänta, då bryr jag mig inte det minsta om tider, fast det tar ett par dagar innan jag anpassat mig ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Nuförtiden har jag sällan tider att passa. Det är ju lite penibelt om flygplanet sticker och man sitter i godan ro och fikar på flygplatscaféet...eller måste köra i vansinnesfart längs autostradan för att inte missa färjan i Ancona....eller....eller...
(Förresten var färjan försenad också, så vi hade inte behövt skynda oss alls) |
![]() |
|
|