|
|||
|
|||
Sv: Resebrevet från Peloponnesos.
ÅH så underbar läsning och Dina akvareller är SÅ fina!!
TACK Eija från en annan Peloponessosälskare! Lissi |
|
||||
|
||||
Kiitos Eijaför din härliga berättelse och akvareller ,en akvarell pryder vår gästbok i Vounaria.
Nu fick jag en hemsk "hemlängtan" till Vounaria,men om 2 veckor är det dax igen. Anneli |
|
||||
|
||||
Jättefina akvareller. När vi var på Lesbos i höstas köpte både jag och dottern var sin liten oljemålning som gjorts av en norsk kvinna. Ganska säkert en helt okänd konstnär/en amatör men målningarna är helt underbara och jag njuter av min varje dag.
Hoppas du säljer dina alster där nere i Grekland och kan finasisera en del av dina resor. Eva |
|
||||
|
||||
TACK ni alla!
Och Anneli! Ha det SÅÅÅÅ bra där på kullen! Och varma hälsningar till alla bekannta! Eija |
|
||||
|
||||
Tack Eija, en härlig berättelse!
|
|
||||
|
||||
Vi ska ha det så braaaaaa på våran lilla kulleoch ska hälsa alla i Vounaria och Kombi,och jag ska lämna bilder till kiria Georgia
|
|
|||
|
|||
Vackra målningar och mysig berättelse!!
|
|
|||
|
|||
Helt underbart Eija! Den första målningen var som "tagen" från min balkong! Varje morgon den första vintern såg jag detta underbara till mitt morgonkaffe.
Underbart "brev" och fantastiska målningar som gick rakt in i hjärtat för jag var "med" hela tiden ! Agda |
|
||||
|
||||
TACK Agda!
Det vore mycket kul att höra hur du mår efter att ha kommit tillbaka till Sverige. Och tänker du gå och besöka Peloponnesos nån dag igen. Gott och lyckligt Nytt År till dig! mvh/Eija |
|
|