![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min vän Siwa hälsar följande till alla greklandsälskare som vill bättra på språket eller lära sig från början!
(Obs svara inte till mig utan via info i inlägget till henne direkt!) PRATA GREKISKA REDAN I SOMMAR…? ENGELSKA? Jo, det går! Unna dig att äntligen känna dig bekväm när du pratar och skriver – grekiska eller engelska - privat och på jobbet, i städer och byar. Byt upp dig och känn dig stolt nästa gång du är ute och reser, mejlar eller talar med utländska kolleger, vänner, butiks-, flygplatspersonal med flera! OM du är: -Motiverad -Beredd att sätta av tid -Beredd att göra hemläxan Ensam eller i liten grupp, 2-4 pers. Börja själv så fort du kan så försöker vi hitta gruppelever för de som vill. Vi jobbar utifrån dina egna förutsättningar och följer inga böcker slaviskt, men var beredd på ett ganska högt tempo om du vill ha glädje av dina nya kunskaper i redan i sommar! Jag heter Siw Forsell och har undervisat i båda språken både klassvis och privat i flera år och fått mycket god feedback från eleverna, bl a engelska lärare som lärt sig grekiska. Och grekiska elever som lärt sig engelska o tagit examen. Kontakta mig per mejl eller telefon angående vad du vill uppnå, när, på vilken nivå, pris etc. Vill du t ex ta en Cambridge-examen i engelska (FCE) i juni är det hög tid att sätta igång nu - anmälan till examen ca 3 mån i förväg! OBS! kontakta mig direkt på uzenet@gmail.com eller tel 0708-65 54 65. Lektionerna hos mig vid Mariatorget. |
![]() |
|
|