![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei alle sammen. For oss som liker TV: Vet noen om man kan få inn britiske, norske etc. tv-kanaler på Sifnos hvis man kjøper parabol? Evt hvor stor parabolen må være? Er det noen som har erfaring med dette eller vet hvem jeg kan kontakte?
Hilsen Torchris |
|
|||
|
|||
![]()
Det var ikke mange som kunne svare på dette skjønner jeg. Jeg har i mellomtiden undersøkt litt på nettet og funnet ut følgende: Hvis man ikke har tilgang til kabel-tv, kan man f.eks. få parabol med et abonnement fra Sky. Ikke norske eller svenske kanaler riktignok, men (mest) amerikanske og noen britiske.
Er veldig åpen for mer info rundt dette dersom noen skulle vite noe mer. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag är inte så uppdaterad vilka satelliter som sänder norska kanaler men har för mig att Thor har en del? Bif en länk som du kan ha nytta utav. http://www.lyngsat.se/ Vad för storlek som krävs beror var man befinner sig och väljer man endast att se på en satellit så bör det inte va några direkta problem, dock så är ju kanalerna ofta låsta pga abonnemangskrav samt så måste vissa kodas beroende var man är och det för att de får inte "spilla"in hur som beroende resp länders regelverk något som lev hjälper dig med. Ta och kontakta tex Nrk och fråga ![]() Lycka till! |
|
||||
|
||||
![]()
Kan SVT Europa vara något?
|
|
|||
|
|||
![]()
Veldig interessant, tusen takk til både Kalimera og 91 kg :-)
Torchris |
|
||||
|
||||
![]()
Finns internet koppling tillgänglig då du kan se en del kanal (inte stor utbud) genom
att installera program som livestation & Miro |
![]() |
|
|