|
||||
|
||||
Taximi spelar i Upplands Väsby
Jag fick detta mejl från Taximi för en liten stund sedan:
TAXIMI, den grekiska folkmusikgruppen, spelar, nu på lö den 31 jan kl. 21:00, på rest. RUNDBY KÖK & BAR i Upplands Väsby. En bit i från Stockholm men kanske värt ändå, för roligt kommer det att bli. God mat, musik och dans som vanligt! Boka bord på: 08-590 936 30. Adressen är: Rundbytorg 3, Upplands Väsby |
|
||||
|
||||
Sv: Taximi spelar i Upplands Väsby
Tack för tipset, jag kommer nog åka dit och kolla har faktiskt aldrig sett denna grupp som jag hört bara gott om
Camill |
|
|||
|
|||
Citat:
Du kommer inte att bli besviken, jag lovar dig Hasse |
|
||||
|
||||
Detsamma säger jag! Hoppas att de snart tar en tur till Kalmar igen, det är några år sedan de var här.
Carina |
|
|||
|
|||
Jag har dem på CD som jag köpte för många år sen!
Lissi |
|
||||
|
||||
Sent om sider....måste säga att jag blev grymt impan, shit vad de var bra. Stället i Väsby var fullt av folk och en härlig mix av Greker och svenskar, vi dansade och dansade så det slog gnistor i golvet. Lärde känna en massa nya människor bla mamman till killen som spela bouzuki. De ska tydligen lira i Uppsala den 28e Feb? ska isåfall försöka åka dit! SÅ nu hajjar jag vad Ni andra pratat om, de var GRYMT bra.
Camilla |
|
||||
|
||||
De har varit på besök här i Norrbotten (Piteå) också ett par gånger, och de är så bra! Hoppas, hoppas att de kommer åter.
Jag har deras CD "På nordiska breddgrader". Är det den du också har, Lissi? Ivi |
|
|