|
||||
|
||||
Billigt Greklandsflyg ?
Känner ni till hur det ser ut inför säsongen med billigt flyg till Grekland ?
Vi har hittat billiga biljetter med SAS några år i rad men SAS är inte billigt längre och andra bolag har gått i konkurs. Tacksam för tips |
|
|||
|
|||
Sv: Billigt Greklandsflyg ?
Norwegian äker från Arlanda till Chania på Kreta...med lite varierande priser,,kan kanske vara ett alternativ..
|
|
||||
|
||||
Svårt att säga, men jag tror de billiga resorna tyvärr redan är slut för säsongen...
Den 5 jan bokade vi med cimber.dk Kphm-Aten tor 24jun-11jul 2 vuxna + 2 barn för 7.300. Idag kostar samma biljetter 15.300 Det är likadant om man tittar på SAS eller flyg med mellanlandning i mellaneuropa. Priserna ligger runt detsamma eller dyrare, vad jag har kunnat se. Sven |
|
||||
|
||||
Förra året köpte vi under sommaren enkelbiljetter med Vingresor till Mytilini för 250 kr. Vi reste i början av september. Hemresan med SAS blev inte speciellt dyr.
Eva |
|
||||
|
||||
cimber åker de bara från köpenhamn?
|
|
||||
|
||||
Cimber flyger också från Norrköping till Köpenhamn. Se om det ev. passar med anslutning vidare till Aten (jag har inte kollat det).
Men Transavia flyger också Köpenhamn-Aten. Jag har inte kollat deras priser, men till andra destinationer har jag sett att de har väldigt rimliga priser. |
|
|