|
||||
|
||||
Bokat!!
Tjoho!
då var det bokat, sommarens lilla greklandsresa. 18-29 juni, underbart 1752 kr per person t/r, inte illa tycker jag. Iofs lite tokig flygtid på hemresan, från aten 06,35 på morgonen. Gjorde samma avresa för 2 år sedan och lovade då mig själv att aldrig mera göra om det, men men. Tog då nattfärjan från paros, svårt att sova på färjan då det var jätteont om plats, sen kom vi till flygplatsen hundra timmar innan avgång. Ungarna sov på golvet på flygplatsen, själv hade jag svårt att somna. Man var lagom trött när man kom till arlanda och skulle sätta sig i bilen. Men vad gör man inte för att komma iväg. nu skall jag försöka förtränga hemresan och bara njuta av planeringen inför årtes resa |
|
|||
|
|||
Sv: Bokat!!
Lycka till med planeringen! Hemresan kanske blir smidigare denna gång med andra båtavgångstider...
Lissi |
|
||||
|
||||
Helt ok pris alltså. Vilka har du bokat hos? Nyfiken eftersom jag ännu inte bokat något flyg för sommarens resa.
/Marco |
|
||||
|
||||
Citat:
Trevlig resa |
|
||||
|
||||
Citat:
H:Carina |
|
||||
|
||||
Hej på er!
Årets resa bokades på allaflygbiljetter.se, gjorde det förra året oxå tror jag bestämt. Tycker att det är en bra sida då man får upp så många olika alternativ. |
|
||||
|
||||
Citat:
H:Carina |
|
|