![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Åker ner till Skiathos för tredje gången och jag lovar ön är helt gudomlig ![]() Jag har själv aldrig bott på Galini suites men har emellertid bott på systerhotellet Galini. Det är samma ägare till bägge.... På Galini suites finns inte bekvämligheter såsom pool och poolbar men man får använda dessa. Sedan är väl vägen till Galini suites lite krånglig och vägen inte helt upplyst... Det är ingen väg att rekommendera för en mörkrädd person! Hälsn K som har 112 dagar kvar ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Skiathos är en av mina favoritöar och jag har varit på endel! Inte direkt ngn genuin grekisk stämning i staden, utan mestadels turistanpassat tyvärr. Känns inte heller som om det är några större nattclubbar att prata om.... Men stränderna och människorna väger upp detta! Bussen som går längs ön och stannar vid de olika stränderna är guld värd!
Om ni har möjlighet ska ni gena över ön och ta er till strönderna på andra sidan. En härlig resa genom lundar för att nå härliga stränder! Jag har bott på Hotell Galini (Galini suits systerhotell), vilket är en av anledningarna till att jag lääängtar tillbaka! Vilken härlig personal och så mysigt hotell! Galini suits ligger längre bort från stan och längre upp för backen som hotellen ligger i. Jag skulle inte välja suits, men kan definitivt rekomendera Hotell Galini (som apollo använder sig av). Ni kommer aldrig att glömma det! (Mkt sparsmakad fruskost, men alltid ett härligt bemötande)... |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bodde på Galini Suites förra året och det var ett jättefint och nytt hotell, där finns pool med en underbar utsikt men ingen poolbar. Har absolut inget negativt att säga om hotellet förutom mardrömsbacken som leder upp till den, otroligt jobbigt i värmen, men utsikten är väl värd det! Det är mörkt att gå hem på kvällen som tidigare nämnts då den sista biten inte är upplyst, så inget för mörkrädda.
Men vill ändå rekommendera hotellet då det är lugnt, rent och fint med underbar utsikt! Skiathos är min absoluta favorit-ö, och ni måste absolut åka runt och besöka olika stränder, även med båt, helt fantastiska! |
![]() |
|
|