![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Sök på spikmatta på google. Det finns svensktillverkade som jag själv har och den är som det beskrivs av flera ovan. Där kan du ju hitta återförsäljare. Den köps i mindre bitar som "pusslas" ihop så man kan ju ta med sig en bit i alla fall. |
|
||||
|
||||
![]()
Oj! Det där med spikmatta verkar spännande. Efter att ha läst den här tråden känner jag mig rätt övertygad om att jag bör skaffa mig en sån.
Jag skulle verkligen behöva hitta något som kan hjälpa mig att sova bättre om nätterna... om en spikmatta kan hjälpa mig med det blir jag överlycklig! Carina |
|
|||
|
|||
![]()
Joppan här!
Jag har också investerat en Shaktimatta och den funkar, är man spänd i ryggen, nacken t.ex så lägger jag mig ca 30-40 min och det lättar kan jag säga, man blir väldigt trött när man ligger där och till slut slumrar man iväg en stund. Ryggen ser som att man har somnat i solen alldeles för länge, man blir knallröd efteråt, blodcirkulationen är ju i full gång. Såg att någon önskade att ta med den på resa, såg att hälsokostaffärer har uppblåsbara varianter, då tar den ju inte så stor plats. /J |
![]() |
|
|