Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-04-13, 10:36
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: vart på Rhodos

Att Rhodos skulle vara mer populärt att åka till låter som ett fsg-argument som även kan ha motsatt effekt, alla vill ju inte åka dit "alla andra" åker. Kollade på restresor med Apollo. 14 resor till Kreta och 17 till Rhodos just nu.
// Helén
Svara med citat
Gammal 2009-04-15, 09:34
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad

Rhodos är populärt o åka till i sommar har precis kollat att hotellet som vi alltid bor är fullbokat från den 16 aug o långt fram i oktober.

Att du ser restresor med Apollo nu är inga riktiga restresor för dom säger alltid att dom har max åtta platser på planet för jag vet hur det går till har nämnligen en dotter som har jobbat på Ving.

Jag skulle inte villa komma ner o bo hur som helst o sen är det inte säkert det finns lediga rum. Skulle inte vilja bo ovanpå en affär o in mot o smutsigbakgård.. Nej rent o fräscht o nära till havet..

Sen har dom gjort mycket fint nere på Rhodos i sommar med både matställen o hotellen för att få nya kontrakt o driva sina ställen..
Svara med citat
Gammal 2009-04-15, 09:45
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av rhodosfanast Visa inlägg

Jag skulle inte villa komma ner o bo hur som helst o sen är det inte säkert det finns lediga rum. Skulle inte vilja bo ovanpå en affär o in mot o smutsigbakgård.. Nej rent o fräscht o nära till havet..
Eftersom jag startade tråden tar jag mig friheten att svara. Nej så skulle jag aldrig bo och har aldrig så gjort trots många Greklandsresor där boendet flera gånger inte ens varit förbokat.

Eva
Svara med citat
Gammal 2009-04-15, 10:16
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av rhodosfanast Visa inlägg
Att du ser restresor med Apollo nu är inga riktiga restresor för dom säger alltid att dom har max åtta platser på planet för jag vet hur det går till har nämnligen en dotter som har jobbat på Ving.
Viist är det riktiga restresor, det kanske bara finns max åtta platser kvar när de annonserar ut dem?
Här annonserar de ut sina ordinarie resor, och där är det ju fler än åtta platser på planet.
Rhodos
// Helén
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:12.