|
||||
|
||||
Grattis Monica!
Hoppas du har en härlig födelsedag!
Kan du inte skriva vad du gjort under dagen, det är alltid roligt att ta del av din grekiska vardag. // Helén |
|
|||
|
|||
Sv: Grattis Monica!
GRATTIS från Lund!
Lissi |
|
|||
|
|||
Grattis Monica
Hoppas du får en fin födelsedag, det blir en varm och solig dag i hela landet. Upp till 32 grader i Athen, säkert lika varmt hos dig. Monica |
|
|||
|
|||
Xronia polla!!
|
|
||||
|
||||
GRATTIS GRATTIS Monica
Ha en fin födesledag Riitta |
|
||||
|
||||
Grattis, grattis!
Sven |
|
||||
|
||||
Men TACK TACK!
Vad har jag gjort idag? Matat katterna, lagt fram medicin åt svärmor, druckit kaffe (INTE TÅRTA! VILL INTE ENS HÖRA ORDET TÅRTA) , skickat iväg maken på en jobbexpedition, suttit en timma hos Anna och kollat svensk morgon-TV, åkt med Anna till stan, fixat kopior på föreningens stadgar, fikat ihop med tjejföreningen på ett nytt kafé, pratat en massa, hämtat skolbarn och åkt hem till utkanten igen, ätit rökt skinka, rödbetor och ost, kollat alla snälla e-mail. Och ändå har jag större delen av dagen kvar, det här blir slitsamt... Vädret perfekt, sommarkläderna för trånga, hur kommer det sig...varenda år samma sak.. |
|
|||
|
|||
Gratulerer med dagen unge dame!
|
|
|||
|
|||
Vi, jag och herrarna med morrhår, instämmer i hyllningskören.
Peter |
|
||||
|
||||
GrattisHa en fortsatt bra dag.
Mvh Ann |
|
|||
|
|||
Gratulerar på födelsedagen!
Gita |
|
||||
|
||||
Ha en jättebra födelsedag!
Gunilla |
|
||||
|
||||
GRATTIS MONICA!!!
När du har kalasat klart så hoppas jag att du fortsätter att skriva om livet på Kalymnos, det är alltid lika roligt att läsa om! Helena |
|
||||
|
||||
Citat:
Såg inte förrän nu att du har födelsedag idag! Hoppas att du haft det bra idag och att resten av kvällen också blir fortsatt bra! Nu är vi snart på plats och det ska bli så skönt! Ha de gott! Hälsningar Eva |
|
||||
|
||||
Grattis på födelsedagen
|
|
||||
|
||||