|
|||
|
|||
Jag ar pa Naxos! =) =) =)
Antligen!!! Som jag langtat efter denna veckan. Anlande i lordags (30/5) och stannar en vecka. Har ar alldeles, alldeles underbart. Hittills har vi bla hunnit med att vara vilse i pannkakan i labyrinterna i gamla stan, atit gott pa restauranger jag blivit tipsad om har pa kalimera, vandrat langs stranderna vid agia anna och plaka, softat vid polen pa vart harliga hotel, varit uppe pa toppen av mount zeus, akt pa aventyr pa on och besokt aphiranotos, appolonas. Pa onsdag ar det hoppla hoppla som galler. Detta ar paradiset =)
Soliga halsningar Camilla |
|
||||
|
||||
Sv: Jag ar pa Naxos! =) =) =)
Kul att du är nöjd!
Fortsätt att njuta, här hemma regnar det som bara den. I alla fall i Stockholm, och värre ska det bli. |
|
||||
|
||||
Ha det riktigt skönt, jag tycker du hunnit med mycket saker på bara några få dagar.
Som sagt, njut av värmen, vi väntar 7 grader och ihållande regn till på fredag i Södra Norrland, hoppas det hunnit bli lite varmare innan du kommer hem! Å vad jag längtar när jag läser om allt det mysiga du gör, själv har jag nu mindre än 4 veckor kvar, hurra!! Paphianna |
|
||||
|
||||
Nu är det svensk sommar! 10-15 grader, kall blåst och ostadigt. I helgen, då jag premiärbadade, hade vi en kort grekisk sommar. Må den återkomma!
Aina |
|
||||
|
||||
Härligt att läsa om Naxos- jag längtar!
I dag har jag upplevt allt från 8 grader till 22 inom en radie av ca 25 mil, växlande- det enda som saknats är snö. // Helén |
|
|