|
||||
|
||||
Snart så!
Lägenheten är upp och ner, kläder slängda överallt, shampoflaskor, smink, deodorant, tandborste och allt ligger i en ända röra... Men det är ju så det brukar vara, eller hur? Var är guideboken, var är det där pappret jag höll i alldeles nyss, behöver vi skölja upp något, var tog min necessär vägen? Så där håller man ju på, men tillslut så kommer allt på plats!
Och nu är det äntligen vår tur! Behöver jag påpeka att det känns extra skönt att åka iväg då det ska regna här hemma åtminstone till på lördag I natt går vi upp och tar fart mot Grekland, där vi får njuta i två förhoppningsvis långa veckor av fetaost, oliver och Medelhav! Ha det så bra här på Kalimera! |
|
||||
|
||||
Sv: Snart så!
Ha nu en riktigt bra resa. Ska bli så spännande att höra om er resa och se alla fina foton som du brukar lägga ut på Kalimera.
Eva |
|
||||
|
||||
God resa! Kanske vi ses!
Bea |
|
|||
|
|||
Oj så härligt det låter med packningsbestyren - då vet man att Grekland är nära! Vart åker ni? Önskar er en fantastisk resa, med allt det fina och ljuvliga som Grekland har att erbjuda! //Hälsningar Hestia.
|
|
||||
|
||||
Tack så mycket allihopa! Vi åker till Ikaria, Fourni och Samos.
|
|
|||
|
|||
Åh underbara öar.
Ha en trevlig och skön resa. Åse (som ännu har 22 dgr. kvar) |
|
||||
|
||||
Det ska bli spännande att höra vad ni tycker om den här sidan av Grekland.
Vandra lugnt. Trevlig resa! |
|
|||
|
|||
Ha en underbar resa!
Själv går vi här o väntar, har 29 dagar kvar till det är vår tur. Har en student på fredag o det lär bli blött (ja uppifrån vill säga). Läntar efter lugn, ro och den goa värmen! Hälsningar Kicki |
|
|