![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det beste som ikke hjelper mot forkjølelse er konjakk
![]() Jeg føler jeg kommer raskere i form når jeg hviler mye, drikker mye væske, for eksempel vann med sitronsaft i, og "svetter ut". Feber hjelper de hvite blodlegemene, som igjen hjelper immunforsvaret, så med mindre den blir høyere, ikke bruk febernedsettende medisiner. Dette er ikke et kjerringråd, men fakta, les her! Get well soon ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God bedring, og riktig god tur til Rhodos! Hils så mye til Kostas, Christina og de andre på Annapolis!
Signe Marit og Vidar. |
|
||||
|
||||
![]()
Här hemma säger vi: Det bästa som finns vid förkylningar är Wiskey, Inte för att förkylningen försvinner, utan man har så mycket trevligare då
![]() Till er andra som svarat: Tack för alla tips, ska pröva nått utav dom, det verkar vara ingefära och/eller honung som gäller... Till MOELV: Jag ska hälsa till dom från dig och din fru, vet t.ex. Christina vem ni är om jag säger era namn bara? Irene |
|
||||
|
||||
![]()
Kanskje, kanskje ikke, hun snakker jo med så mye folk, men våre venner og vi har ihvertfall fått de samme rommene, 307 og 308, de gangene vi har bodd på Annapolis.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle vilja slå ett slag för hälsokost preparatet "Mivitotal" plus för att bygga upp immunfösvaret och påskynda tillfrisknandet.
Tycker att det är det bästa att ta, helst regelbundet. |
![]() |
|
|