Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Kefalonia

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-06-12, 10:04
Smithan Smithan är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Någon som bott på Sissy apts i år? AKUT HJÄLP

Vi har, innan jag läste varningarna från förra årets gäster, bokat på detta hotell nu i augusti. Jag ringde Airtours om de påstådda problemen med trappa och pool. De påstod sig inte ha en aaaning om några fel och det hade inte kommit in några klagomål. Jag stod på mig och sa att när så många olika personer klagar på samma saker så måste det finnas någon sanning i det hela. Killen återkom efter att, enligt vad han sa, hade kontaktat reseguider på plats och fått beskedet att det som gällde under 2008 gäller inte detta år, för nu har dom "skärpt till sig". Det har inte varit något ägarbyte. SNÄLLA, ni som besökt hotellet i år ...BERÄTTA. Så jag får en chans att boka om.'
Svara med citat
Gammal 2009-06-16, 11:27
Kokosnöt Kokosnöt är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009
Standard Sv: Någon som bott på Sissy apts i år? AKUT HJÄLP

Hej!

Jag hade precis som du bokat in Sissy, och ringde Airtours och berättade om klagomålen. De sade sig inte ha en aning om dessa (detta skedde i maj), men vi fick byta hotell utan någon extra kostnad, bara betala mellanskillnaden.

Vi valde Liberata Resort, och kom hem i lördags. Det kostade oss 200 kr extra per person och hotellet var fantastiskt fräscht. Hur Sissy är nu har jag ingen aning om, men vi vågade inte chansa!

Lycka till
Svara med citat
Gammal 2009-06-16, 13:41
Smithan Smithan är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Tack för att du svarar. Tyvärr har airtours inget annat ledigt den tid vi bokat. Så vi har bokat bara flyg t o r och söker nu boende med ljus och lykta. Helst nära fina bad, promenadavstånd till tavernor och supermarket.
Några tips?
Svara med citat
Gammal 2009-06-17, 12:41
heddds heddds är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Hej,

Jag har också bokat Sissy med Airtours men har inte överhuvudtaget hittat några klagomål på detta hotell. Tvärtom när jag googlat har jag bara hittat possitiv respons. Så jag vore väldigt tacksam om du skulle vilja länka mig dit alla dessa klagomål finns. ´Vill ju inte åka till ett ställe som jättemånga ogillar. Vill gärna se vad klagomålen handlar om och så.

tack på förhand!
Svara med citat
Gammal 2009-06-17, 18:33
Katitzis avatar
Katitzi Katitzi är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Citat:
Ursprungligen postat av heddds Visa inlägg
Hej,

Jag har också bokat Sissy med Airtours men har inte överhuvudtaget hittat några klagomål på detta hotell. Tvärtom när jag googlat har jag bara hittat possitiv respons. Så jag vore väldigt tacksam om du skulle vilja länka mig dit alla dessa klagomål finns. ´Vill ju inte åka till ett ställe som jättemånga ogillar. Vill gärna se vad klagomålen handlar om och så.

tack på förhand!
Det är bara att titta på sid. 2 i detta forum. Där finns en tråd om "Hotell Sissy i Lassi". Det finns även några äldre trådar om hotellet. När vi var där sommaren 2007 var vi nöjda, men de som var där året efter var kritiska. Det kan ju stämma att ägarna skärpt till sig efter kritiken.
Vi gillade hur som helst läget med den fantstiska utsikten från alla rum. Solnedgångarna var helt enorma!!
Jag tycker nog ni ska våga chansa på att det blir bra i år!

Lycka till!
Svara med citat
Gammal 2009-06-21, 18:39
bianca_ bianca_ är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006

Vi var där i början av augusti 2008. Vi var nöjda, bättre utsikt går inte att hitta!! Visst trappan till polen var bedrövlig (så vi gick vägen ner istället). Det fanns heller ingen reception. Städningen var ok men inte mer. Men som sagt utsikten vägde upp allt. Hoppas att de har fixat till trappan och detta till i år.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:59.