![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Kul o höra att ni trivdes. Snabba badbåtar har jag aldrig sett i Parga, fast det kanske beror på att jag själv föredrar att puttra fram i långsammare takt på böljorna de blå. Ser fram emot resebrev...... så småningom Tommy
Senast redigerad av epiros den 2005-09-06 klockan 08:54. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Fanns där i juni vid kajen men dom kör bara när det inte blåser så mycket. Eva |
|
|
|||
|
|||
|
Inte bara i juni utan definitivt även nu i augusti-september. En egen liten kur vid hamnpiren märkt "Parga speed boats". Samma priser som de andra båtarna, men mycket snabbare. Och samma destinationer - Lichnos, Valtos, Sarakiniko och "private beaches". /Olsson
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Det var som hundan ...Några "speedboats-kurar" har jag heller aldrig sett. Då är väl dom små "private beaches" inte så mycket "private" längre då What a shame ! Tommy
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Neej, jag börjar bli lite orolig nu Tommy
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Bra att det blåste så ofta i juni då , så man slapp se någon "speedboat" till badbåt, jag gillar den där grekiska sjösäkra träbåtstypen som ofta används som badbåt bättre."en sjöman älskar havets våg" Tommy
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Tror vi var 5 stycken i badbåten tillbaks till Parga efter mitt besök i Sarakiniko Tommy
|
![]() |
|
|