|
|||
|
|||
Webkamera i Platanias?
Noen som vet om noen bra webkamera i Platanias? Gjerne noen som viser stranden..
Kjenner til at Mitsos restaurant har et slikt kamera, men får ikke opp deres kamera lenger (får bare opp feilmeldinger hver gang jeg forsøker å åpne det ).. Håper derfor det finnes noen som kan tipse om andre webkamera hvor man kan sjekke om sommeren er på vei til Kreta.. |
|
||||
|
||||
Sv: Webkamera i Platanias?
Hej.
Jag testade Mitsos webkamera alldeles nyss och den var ok. Solstolarna är utradade och resturangen är öppen. Försök att logga in vi deras websida då borde det funktionera. Det kan också bero på att det är många besökare på deras webkamera för tillfället. Hälsningar. Benna |
|
|||
|
|||
Takk for svaret Benna.
Har prøvd det du foreslår, både før og etter ditt svar.. Er sikkert noe feil med innstillingene på maskinen min da.. |
|
||||
|
||||
hej
testade denna webkamera men då krävdes lösenord och användarnamn??? tänk att man inte kan ge sig till tåls, utan man bara måste sitta och titta live också kärleken är stor till denna underbara ö. myssa.... |
|
|||
|
|||
Citat:
Det står på hemsidan innan du öppnar kameran. användarnamn. guest1 lösenord. 123456 |
|
||||
|
||||
tack för svaret...
nu ska jag in och kolla myssa..... |
|
||||
|
||||
Tyvärr är det inte roligt att se vilket "skitväder" det verkar vara där nere.
Malin |
|
|||
|
|||
Får fremdeles ikke vist Mitsos sitt webkamera.. Noen andre som har problemer med det?
Får ikke engang opp innloggingsbildet bare en melding om at webområdet ikke kan vises i Internet explorer.. Noen som har noen tips? Evt. andre webkameraer i området som er like bra? Tore |
|
||||
|
||||
Det krävs att du har Active X Control installerad på din dator. Kan det vara det som är felet. Jag kollar på Mitsos webkamera varje dag.
Gunilla (som åker på torsdag) |
|
|