|
||||
|
||||
Idag kom Ellos höst- och vinterkatalog och...
...jag avskyr att bli påmind om höst och vinter i början på juli! Juni regnade bort och nu har det varit greklandsvärme bara någon vecka, sommaren är såååå kort!!
Visst, jag kan se till att den inte kommer, men jag vill ju kolla ÄNDÅ...tids nog...senare...när det är höst... Inte för att jag brukar handla på postorder men det är ändå kul att kolla! Tacka vet jag vår- och sommarkatalogen...helt i min smak! Jag vet att smaken på årstid är olika, men detta är vad JAG tycker. Yanna som inte kan åka till Grekland i år! |
|
||||
|
||||
Sv: Idag kom Ellos höst- och vinterkatalog och...
Jag håller med dig. Inte tänker man på höst och vinterkläder i sånt här väder. Nu gäller det ju att passa på att njuta av sol och värme och låtsas att man är i Grekland
Moster, som har flera (läs fem) veckors semester framför sig |
|
||||
|
||||
"Nu gäller det ju att passa på att njuta av sol och värme och låtsas att man är i Grekland "
Kunde inte sagt det bättre själv! Elloskatalogen är ju förståss inget stort bekymmer, den får ligga till sig tillsvidare. Vad Härligt med semester! Vad har du för planer för dina 5 veckor, Moster? Själv flyttar jag till Gävle nästa lördag, det är sååååå spännande med denna nya fas i mitt liv...som också är mitt första steg mot Grekland! Yanna som förverkligar drömmar.. |
|
||||
|
||||
Citat:
Lycka till med flytten! Jag förstår att det är spännande. Även om du flyttar norrut så är det ju ett steg närmre Grekland |
|
||||
|
||||
Tack! Flytten norrut är ju marginell...i förhållande till Grekland iaf.
Det är jätteskönt att inte ha planer för semestern...jätteskönt att bara vara! Hoppas din semester på hemmaplan blir underbar! |
|
|