![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att ni hade det bra! Vi resonerade lika ang hotellet, kommer inte att välja det igen. Jag kände inte att det var någon riktigt stämmning på området,annars brukar man alltid få bra kontakt med en del som jobbar på hotellet osv men inte i ovan nämda. Man vill inte skriva så mkt negativt innan några skall åka o vill inte verka gnällig men man känner om nåt inte stämmer osv.
Vi kommer nog att försöka ta oss i väg en vecka sent i sept då vi har en god vän som fyller jämna år och de har redan bokat sin resa, vi kanske överaskar dem. Åker man bara två stycken kanske man kan vänta lite till o se om det händer nåt med priserna. Tror att det blir Blue Dome den gången..... Vill fly regnet härhemma......längtar till sol o värme igen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Blue Dome=kanonval
|
|
||||
|
||||
![]()
Blue Dome ett jättebra val. Ska bo där för fjärde året i rad i september
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Blue Sky är ett hotell vi tyckte mycket om. Bodde där förra året och personalen är jättebra. Våra kompisar bodde eller rättare sagt bor där i år för dom är fortfarande kvar. Vi var till dom en kväll och satt i hotellbaren och han som har den var lika trevlig mot oss som han var när vi bodde där
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Anneli, provade ni restaurangen vid Margarita?
Jag fattade knappt att den tillhörde hotellet så vi testade den inte. Jag tycker det är trevligt när sånt är samlat vid eller i närheten av poolområdet(även om vi också låg vid havet). Ska kolla upp Blue Sky också, tack för tipset. Måste även säga att man har en otrolig nytta av detta forum då man kan ta och få tips på restauranger och hotell! Blue Dome ja, har vi kikat på flera gånger och varit o besökt Nico med familj i poolbaren. Vi var med på deras sons 5-års fest förra året och vi bodde inte ens på hotellet utan på grannhotellet Caldera Bay, sånt är kul! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Acinom, nej vi provade inte hotellets restaurang. Vi tyckte också att den låg väldigt tokigt till, kändes inte som den tillhörde hotellet. Första dagen vi kom ner åt vi toast på hotellet brevid och badade i deras pool. Där var vi också två eftermiddagar och badade i deras pool och åt och drack lite från deras poolbar. Jag tror hotellet hette Alexia om jag inte minns fel. Vi tycker också det är trevligt med ett lite mer levande poolområde med servering
![]() |
![]() |
|
|