![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Om inte flyget är fullt, tror jag inte så många bryr sig om att väga handbagaget, om det inte ser väääldigt tungt ut. Heavy-lappen skall förresten hängas på när bagagen väger över 23kilo. Den skall hänga där för att de som lyfter bagagen inte skall knäcka ryggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Något som är väldigt irriterande är när man lägger upp sin kappa i bagagehyllan och sen kommer någon med hjulväska och slänger upp den. Hände mig vid en Stockholmsresa och vips var den fina, ljusa kappan smutsig. Gick inte ens att få ren så nu hänger den i klädkammaren med en trist fläck.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Eller om en flygvärdinna skall lägga upp den för dig och bara knöklar ihop den, så den blir rynkig....
|
|
|||
|
|||
![]()
Om man har så mycket o gnälla över varför inte stanna hemma istället för ut o resa. Tänk om folk hade lärt sig att sluta o gnälla så mkt trevligare allting hade varit istället o sagt ett vänligt ord till den som sitter bredvid på flygplanet.
Ifjor när vi flög hem från Rhodos så var det en pappa som slog till sin lilla flicka för hon skulle vara tyst o en vågade säga till honom o då sa han till flygvärdinnan jag skall ge den gubben när vi går av planet för det verkar dom det är en j-la PRO resa. Men jag får säga dom är trevligare att resa med än dom som bara gnäller för de ser fram emot sin resa. |
![]() |
|
|