|
|||
|
|||
Läges rapport "under the trees"?
Har någon en lägesrapport från "under the trees". Hur är miljön, maten och baden? Åker dit om 38 dagar och stannar några veckor. Behöver förbereda sig.
|
|
||||
|
||||
Sv: Läges rapport "under the trees"?
Jag har börjat undra samma sak Hoppas någon har gjort besök där
Riitta |
|
|||
|
|||
Inte bara Seaside och Riitta som väntar på lägesrapporter! Om man får vara lite gnällig, så har det varit ovanligt lite av sådant i årets brev från Karpathos. Då menar jag inte bara om "under the trees", utan nyheter över huvud taget från vår favvo-ö. Finns det några nya, smarriga krogar? Har någon bytt kock? Prisläge? Skvaller i största allmänhet är alltid intressant!
M v h Islandhorse |
|
|||
|
|||
Jag håller verkligen med "islandhorse". Det är alldeles för magert med nya tipps, matställen mm. Här sitter man hemma och mentalt förbereder sig inför resan och inga nya tipps. Nåja, den kalla Retsinan som slinker ner när man har kommit fram den smakaaaaaaaaar bra. Sen iväg till sköna bad och god mat. 31 dagar kvar.
|
|
||||
|
||||
Många som reser besöker bara Kalimera innan resan och ställer frågor. Sedan är de inte aktiva efter resan. Antingen vill de inte dela med sig av sina erfarenheter eller så glömmer de bort att rapportera tillbaka.
Eva |
|
|