|
||||
|
||||
Hjälp mig hitta rätt ställe!
Hej!
Jag skulle behöva er hjälp. Jag har suttit i flera dagar nu och gått igenom resebolagens kataloger men hittar inget ställe som verkar passa mig. Jag har bestämt mig för Rhodos (mest p g a att det verkar solsäkert där i september, eller?) Jag vill bo nära stranden, helst kunna ha havsutsikt från mitt hotellrum. Vill alltså inte bo i lgh. Bra frukostbuffé vill jag ha också Jag vill inte bo på hotell som är för mkt inriktat på barnfamiljer. Helst vill jag bo på ett **** eller ***** hotell (vi ska fira födelsedag och vill bo lite lyxigt). Jag vill ha nära till ett centrum (med nära menar jag mindre än 500 meter) där det finns flera restauranger, lite shopping och lite barer. Jag vet att jag är väldigt sent ute.. de flesta hotell som lever upp till mina krav är fullbokade Tacksam för all hjälp! |
|
|||
|
|||
Sv: Hjälp mig hitta rätt ställe!
hej, jag har precis samma problem som dig. Och de hotell jag hittat som verkar bra är sun palace i faliraki. Men de är ju dock 800m till centrum. Men då är de all inclusive.
Mvh |
|
||||
|
||||
Då är mitt förslag Grand Hotel i Rhodos stad vi Elliebeach.
Underbar utsikt, fina rum, FANTASTISK frukost, trevlig personal och nära centrum men ändå inget störande stadsliv!! |
|
||||
|
||||
Ja jag kollade på Grand Hotel & det verkade jättefint men var ju såklart fullbokat de datumen jag kan åka!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Välj Cactus ! Där får du det du vill ha |
|
||||
|
||||
Mitt tips är Annapolis Inn, (om du kan ändra dig ang. lägenhetshotell)Frukostbuffen är jättegod och mycket mat finns det.
Irene |
|
||||
|
||||
Antar att du redan har kollat Blue Sky Beach också då?
Det drar väl lite runt knutarna på den sidan, men utsikten över solnedgången borde väga upp en hel del... |
|
||||
|
||||
Tack för alla tips men tyvärr är alla hotell uppbokade det datumet jag kan åka. Jag är helt enkelt ute försent. Får väl åka till våren istället
|
|
||||
|
||||
Når du mener fullbooket... mener du da at hotellet er fullt eller at charterselskapet ikke har flere plasser/rom.
Om det er det siste så ville jeg ha bestilt flygstol og bestilt direkte hos hotellet. Rart at alle hotellene skal være fullbooket såpass sent i sesongen... Og selv om bookingagentene ikke har rom så kan det henne det finnes rom om man kontakter hotellet direkte. Lykke til Ia |
|
|||
|
|||
Citat:
Ta en flygstol, kontakta hotellen på ort och ställe eller ta kontakt med Kim på Triton Holidays, han fixar det du vill ha! Länk finns under öar snabbval och Rhodos! //PA |
|
|||
|
|||
Beach hotel är oxå kanon!
|
|
|