![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Netwolf Senast redigerad av Kalimera den 2009-08-03 klockan 13:33. Anledning: Ändrade länk |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan säga att utan Kalimera hade jag inte upplevt hälften av det som jag har gjort i Grekland
![]() ![]() ![]() Och alla goda vänner man har träffat här ![]() ![]() Helt rätt Janne att du får beröm från andra också, inte bara av oss gamla trogna ![]() Hoppas du har ork och tålamod med oss länge till ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med alla tidigare skribenter. Utan Kalimera hade jag aldrig kommit till Aten på det sättet som Riitta och jag har gjort.
![]() Utan Mikkes dagliga rapporter från Karpathos hade jag nog inte kommit dit heller. Den ön fanns inte ens med på kartan över framtida Greklandsresor. Men så åkte vi dit i stället, och blev fast där. Så litet man vet! ![]() Tack Janne, för Kalimera! ![]() ![]() ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Janne till den utmärkelsen och till alla ni andra som gör Kalimera så bra!
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Janne.
Visserligen var det ingen nyhet. Detta har vi visst i många år att Kalimera är bäst. Chras |
![]() |
|
|