![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Blir man lätt sjösjuk eller inte vill ha dålig service ombord på en båt går det enkelt att ta sig Balos landsvägen med bil. En bit att vandra från parkeringen ned till vattnet men man får ta det lite siga siga.
Visst skall man gå längst ut på Elafonissi, där är det ofta nästan folktomt och där är bläckfiskarna störst. Åk dit i november då är området folktomt och man har allt för sig själv. lars Kriti stin kardia mou |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, men det var ju ypperligt att få den informationen.
![]() Ett trevligt forum förresten, det här. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu åker jag självklart till dessa ständer. Tack för härliga bilder!
Ann-Charlotte |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ha en underbar resa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tar alla charterarrangörer BETALT för AC????? Verkar ju inte klokt!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag, för min del, tycker att det brukar räcka utmärkt med att man "stänger ute solen" under dagen. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
/kimmen |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
p.s. fina bilder på Balos, precis som jag kommer ihåg det! d.s. |
|
||||
|
||||
![]()
Bilderna från Balos är ju helt ljuvliga. Vi måste nog ta den turen när vi är i Platanias.
Vad det gäller AC tror jag inte att vi behöver använda oss av den då vi är där (aug-sept). Och om vi får lägenhet med samma balkongläge som sist har vi ingen sol in i lägenheten. Och delvis skugga på bakongen från träd utanför. Jag hoppas iaf på att det blir samma läge. Var så skönt då det var riktigt varmt. |
|
||||
|
||||
![]()
Enkelt - alla fönster och dörrar stängda när AC:n är igång...
![]() /kimmen |
|
||||
|
||||
![]()
Ett tips från en Thailandsresa - ställ ner AC 1-2 grader under utomhustemperaturen. Det sparar både el och hjälper till att acklimatisera kroppen.
|
![]() |
|
|