![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Åkte med Nazar till Turkiet för ett par år sen, med min dotter.
Så här med facit i hand - borde ha åkt med något annat bolag. Kändes som om en kurs i service hade varit helt ok för personalen både på flyg o plats... Men maten var iof sig ätlig, även om vi fick samma hela veckan ![]() Mvh Oliven |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Skicka en skriftlig reklamation till Nazar här hemma så snart som möjligt!
/kimmen |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Gjorde detta direkt jag kom hem och fick ett "skambud" som förslag till ersättning, fortsättning följer dock...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tråkigt! Vi testade för första gången AI till Grekland i maj. Jag var väldigt skeptisk innan men fick en mycket glad överraskning till skillnad från dig. Vi åkte med Fritidsresor
Men du nämner att man fick be om dryck till maten... det antar jag att man får på alla AI anläggningar. Jag har aldrig hört från någon som rest AI att det bara är att hämta dryck. Det är väl ett sätt att ha någorlunda koll på hur mycket folk dricker.Då ska man aldrig resa med Nazar alltså ![]() Malin |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Kan hålla med att det kan vara bra att hålla reda på folks alkoholdrycksintag på en sån här resa men vatten, läsk till barnen o.s.v borde vara fritt at ta, så har man på dom flesta AI ställen i Turkiet tydligen.. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Vill dock tillägga till ovan skrivet att jag inte har en aning hur folk blivit behandlade/hur det är på Nazars andra namngivna anläggningar på Kreta(kan säkert vara bra) utan detta inlägg gäller deras "Lucky 3 star All-inclusive" och framför allt Hotell Maravel Sky..
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
ojdå.. på detta åker jag på torsdag... Känns ju sådär lockande just nu efter att ha läst om er erfarenhet. Jag hade ai hotell på Rhodos förra året och sa redan då att jag aldrig mer skulle ha AI i grekland men detta såg väldigt bra ut och till ett bra pris så det bokades... Vet du om det fanns någon möjlighet till uppgradering? Alla de som bodde på detta hotell, hade alla åkt med Lucky 3?? Fanns det något vettigt runt omkring hotellet??
Hälsn Maria |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ja, tydligen så har Nazar oerhört mycket missnöjda kunder men jag måste erkänna att jag innan resan fått tips av flera släktingar och vänner som åkt med Nazar och andra sidan varit väldigt nöjda... så det gör det hela ännu tråkigare när man blir behandlad på det här viset.. funderar på att ta en sistaminuten resa nu här i höst men då blir det Apollo eller Fritidsresor, har åkt med dom tidigare på ibland helt ospecade resor för riktigt låga summor(995:- ett par ggr) och visserligen hamnat på små o enkla hotell men det har alltid varit helt, rent och välskött och dessutom har man ju alltid blivit fantastiskt bra bemött av hotellpersonal m.fl, Grekerna är ju som alla här vet ett väldigt gästvänligt folk..
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
![]() |
|
|