![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag rekommenderade även natten till Måndagen för att Halloj inte skulle behöva riskera att jaga runt efter nytt rum för natten till Måndag. Speciellt som de har mindre barn med sig. En ren bekvämlighetsfråga alltså! ![]() Oavsett vilka planerna är så anser jag att Halloj bör boka MINST första natten. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ber om ursäkt, läste resa ut på lördagen och sedan vidare med båt
från Lavrio 13,30, tog för givet att det var på söndagen. Vilken lycka att få tag i plan med sån flygtid, vilket bolag och var flyger ni från? // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för era svar!
Vi kommer att förboka. Svårigheten är bara att hitta hotell att kontakta. Och att man kan mejla eller prata engelska med ägarna. Tips emottas med glädje. Vi kommer att stanna på Kea 2 nätter. Hade egentligen velat stanna någon dag till, men båtarna går inte som vi vill ;-). Efter Kea blir det Serifos en vecka och därefter några dagar på Kithnos, Antiparos eller Syros, allt beroende på humör. Hellen: Vi åker Arlanda-Aten med SAS. Avgång kl. 6.05, framme i Aten kl.10.40. Tyvärr går det inte någon båt till Serifos på lördagen som vi hade hoppats. Vi hade annars velat avsluta med Kea. |
![]() |
|
|