![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, 16 dagar kvar till Kretaresan. Mmmmmm...
Vad jag undrar är...när man bor i dubbelrum o inte i lägenhet, finns det kylskåp? Man behöver ju kyla vatten mm. Brukar det finnas vattenkokare eller platta? Har aldrig bott i rum innan så det blir en nytt för oss att äta frukost på hotellet, vilket ingår i rummen. Tacksam för svar// Karin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Normalt sett har ett vanligt hotellrum varken kylskåp eller kokmöjligheter. Annars kallas det lägenhetshotell eller studios. På vissa grekiska hotell kan man dock få hyra kylskåp, och andra har kylskåp på rummet. Det står i hotellbeskrivningen i så fall.
Karin som alltid längtar ner |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svar men då finns det nog inget, för det stod inte. Inte gott med ljummet vatten! Ska ta med en modell mindre vattenkokare så man kan dricka kaffe iaf.
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Om ni har minibar så kan ni ställa vattnet där. Brukar finnas plats.
Jag har flera gånger bott på enklare ställen i Grekland där rummet haft kylskåp, ibland även vattenkokare och kaffekoppar. Har bokat dubbelrum för eget bruk nu till årets charterresa och jag har både diskbänk, kyl och enklare köksutrustning men det står i hotellbeskrivningen på arrangörens hemsida. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
KarinL- har du bokat via något charterbolag? Då borde de kunna ge dig info om hur rummet är utrustat tycker jag.
Jag har aldrig bott utan kylskåp i Grekland, men å andra sidan har jag de allra flesta nätterna bott på mindre familjepensionat/hotell // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Under de senaste femton åren har jag bott utan kylskåp en gång, och det var på ett riktigt hotell.
|
|
||||
|
||||
![]()
Om man tittar på Apollos bilder på hotellet så verkar det som att det finns kylskåp i dubbelrummen
![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svaren. Det ser ut som det skulle finnas kylskåp när man tittar lite nogrannare på bilderna. Bara att hoppas, annars får vi klara oss ändå.
Äh...det löser sig alltid// Karin |
![]() |
|
|