Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-08-16, 12:08
RobbanR63 RobbanR63 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009
Standard Kalimera är toppen

Hej alla medlemar jag har ej varit med så länge trots att jag är stor Greklandsfantast men den som spar den har.Jag måste säga att detta forum är toppen och förstår vilket jättejobb det måste ha varit att bygga upp allt till en så välfungerande site.Det jag märkt som man skulle kunna kalla nackdel är att man blir beroende ,tendensen ser ut att öka om hur många ggr man tittar in det finns alltid något nytt att läsa och alla är så trevliga vilket ökar mysfaktorn.

Stort Tack Janne och alla medlemar från en som nu sitter fast och trivs.

Mvh Robban
Svara med citat
Gammal 2009-08-16, 12:34
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kalimera är toppen

Citat:
Ursprungligen postat av RobbanR63 Visa inlägg
Hej alla medlemar jag har ej varit med så länge trots att jag är stor Greklandsfantast men den som spar den har.Jag måste säga att detta forum är toppen och förstår vilket jättejobb det måste ha varit att bygga upp allt till en så välfungerande site.Det jag märkt som man skulle kunna kalla nackdel är att man blir beroende ,tendensen ser ut att öka om hur många ggr man tittar in det finns alltid något nytt att läsa och alla är så trevliga vilket ökar mysfaktorn.

Stort Tack Janne och alla medlemar från en som nu sitter fast och trivs.

Mvh Robban
Det finns inget botemedel heller... Enda gångerna då jag inte är inne på Kalimera är när jag är på plats i Grekland. Fast ibland, om jag "kommer över" en dator, är jag inne och kikar i alla fall och kan även göra ett inlägg... Hm, ja, ni ser själva hur det är...

/Eva
Svara med citat
Gammal 2009-08-16, 18:30
RobbanR63 RobbanR63 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009
Standard Sv: Kalimera är toppen

Hej Eva jag börjar nästan ana att det är så min framtid kommer att set ut undrar om det kommer att finnas någon behandling på plats till oss som fastnat i kalimera nätet .

Mvh Robban
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:51.