![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Ja nu är det 11 dagar kvar för den årliga resan till Kefalonia och vi väljer att åka i september för att det nu är något svalare i luften och baden är varma, desutom har mycket av turismen lungnat sig så det är en underbar tid i denna månad. Vi kommer som vanligt att bo i Argostoli och det är en bra utgångsläge för våra runturer på ön för att varijera badandet och även besöka bekanta.
![]() ![]() PANAKAKIS |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Panakakis!
Vi åker oxå till Kefalonia 5/9. Ska bli underbart. Har aldrig varit där så det känns spännande! Vi kommer att bi i Lassi och har tänkt hyra bil i tre dagar. Du verkar ha varit där förut, vad ska vi inte missa? Hur är prisläget på ön? Ha en skön semester! Hälsningar Neta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Panakakis!
Jag blir verkligen avundsjuk...fastän jag nyligen varit där (igen)...Men ön är ju så fantastisk ![]() Jag har aldrig rest i september, bara i juli, alla gångerna. Men det är väl lika underbart ändå.... Om du går och äter på Mare Nostrum kan du väl hälsa till Kostas från mig.. ![]() Ha en jätteskön resa ![]() Hälsar C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Låter bra att höra när man hört från andra att september är för sent att åka dit då höst stormarna kommer då?... T.o.m. försäljningspersonal hos Apollo rekommenderar inte Kefalonia då! Men men jag trotsar och lyssnar här i stället och åker nu på lördag den 29e! :-). Längtar!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Trevlig resa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Priserna är högre en genomsnittet i Grekland. Ön är stor så planera väl de tre dagar som ni hyr bil. Det finns också många bad som ni kan prova, de flästa större är utmärkta med vägskyltar. Hoppas ni får en fin tid på KEFALONIA PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
PANAKAKIS |