|
||||
|
||||
Åter till Georgioupolis
Åhh vad härligt, har nu bokat flyg till Chania och vid en förfrågan till sonen vart vi skulle ta vägen fick jag svaret direkt: Georgioupolis så klart!
Så nu är det bara att hoppas att det finns något ledigt boende för oss när vi dyker upp där den 28/7. Annars får vi väl bo på stranden. Första gången som jag bara tar med mig 14 årige sonen, guben får snällt stanna hemma( har man ingen semester då så). Men det känns allt lite konstigt. Tänk om 3 veckor är man där, jippie!!!! /Kerstin |
|
||||
|
||||
Sv: Åter till Georgioupolis
Citat:
MVH KK |
|
|||
|
|||
Joppan här!
Vilket hotell hamnade du på i G-polis? Bara nyfiken Citat:
|
|
||||
|
||||
Vi bokade Sofias apartments nere vid hamnen. Sök på google: Sofia Riverside Nostos, så hittar ni det! Nära och bra till allt. Hade det underbart med ljumma bad och god mat! Längtar tillbaka så klart!
/Millie Senast redigerad av Millie den 2009-08-27 klockan 14:23. Anledning: felstavning |
|
|||
|
|||
Hej!
Vi har bott på Sofia 2 ggr, nu har ju Antonis rustat det för ett par år sedan så det är ju lite fräschare nu men det var helt ok innan oxå. Vi har varit de sista 9 åren (förutom -03) i denna by, så det har blivit lite "hem till byn" känsla numer, i år blev det 2 svängar, en i början av sommaren 1:a veckan i juni och en vecka i augusti, kom hem förra fredagen så nu är man tillfreds inför den långa vintern. /Joppan |
|
|