|
|||
|
|||
[DANSK] Ø hopping i Sep.
Hej med jer.
Jeg drager med damen til kykladerne d. 2 Sep frem til d. 23 Sep. Det er 3. gang vi er afsted sammen, og 5. gang jeg er afsted. Denne gang overvejer vi Paros - Naxos - Måske Donoussa og så Ios til sidst. Vi har været på Naxos & Ios før, og har styr på hvor vi skal bo, men hvor er der bedst på Paros? Vi er fuldstændig ligeglade med "party liv" - vi skal bare derned for at slappe af. Anti-Paros vil vi også gerne over på en dag og se hvad der sker derovre. Nogen gode fif til Paros? Min kæreste mener hun har læst noget om en drypstens hule på Paros, er der det? Vi tænker vi smutter et par dage til Donoussa efter Naxos, og det er første gang vi skal dertil. Hvor er der godt at bo der? Og er det muligt at leje cykler der? Ser frem til en masse gode fif.. Svar gerne på svensk, forstår det fuldkomment, men er dog en spade til at skrive svensk Mvh, Anders |
|
||||
|
||||
Sv: [DANSK] Ø hopping i Sep.
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
[quote=Anders_J;178970]Vi tænker vi smutter et par dage til Donoussa efter Naxos, og det er første gang vi skal dertil.
Hvor er der godt at bo der Og er det muligt at leje cykler der? [quote] Det flesta boenden finns i hamnbyn Stavros, antingen på högra eller vänstra sidan sett från hamnen. Du kan läsa mer om boende på denna länk: http://www.kalimera.nu/forums/showth...boende+donussa Cycklar tror jag inte det finns, det fanns det i allafall inte när vi var där 2007. Vill ni vandra så finns det några bra vandringsleder,. Tobbe |
|
|||
|
|||
Tak for tip om Donoussa..
Nogen der kan fortælle mig om Logaras på Paros er godt at bo i? Senast redigerad av Anders_J den 2009-08-27 klockan 19:12. |
|
|||
|
|||
Nej, det stämmer att man inte kan hyra något på Donoussa (cyklar eller moppar eller nåt annat) men tanken slog mig faktiskt när jag var där att det är en suverän ö för mountainbiking. Har ingen börjat med cykeluthyrning på Donoussa inom några år flyttar jag nog dit och gör det
|
|
|