![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag är en enkel och fattig och tillika överviktig bondjänta uppväxt i Norska Finnskogen. Jag har aldrig haft råd eller möjligheter att klä mej efter modet,..... och inte hade det väl sett så snyggt ut på en "Trulta",heller. ( Jag menar om pengarna funnits) Tänk er "stilettos" till mina ardennerhäst-vader-ben! ![]() ![]() Jag klär mej : Helt & rent & funktionellt,.... alltså inte i "ylleunderbyxor " på resan till Rhodos ![]() ![]() I min 56-års levetid har jag alltid ( för det mesta )..... blivit ärligt omtyckt,accepterad och välkomnad vart jag än har varit.I mitt yrkesliv,ute "på sta'n",på resor,,...... på tavernor! ![]() Kan det bero på att jag själv "ser" människorna under ytan,....... eller är detmin otroliga "Finnskogs-Charm " ?? ![]() ![]() Jag går mycket på känslor och atmosfär,.....och så länge det känns bra där jag befinner mej,..... så skiter jag fullkomligt i vad folk pratar om när jag gått! ( T.ex.om nån "grek" tycker att jag varit "ej-moderiktig" eller så!! ![]() Tant Torhildur ( "Med charmen" ![]() |
|
|