![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lissi jag tror du tar diskussionen på allt för mycket allvar. Janérik och jag känner varandra rätt väl så han lär knappast misstycka över min kommentar om olika länder. Han förstår ett skämt. Förövrigt tycker jag att det är tillåtet att även komma med kritiska synpunkter på något i Grekland att bara berömma och släta över det som man inte tycker är så bra är ganska trist i längden. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Den gamla säng vi har hemma i vårt hus i Grekland är tillverkad i Sverige, men är fortfarande för hård. Konstigt nog sover jag väldigt bra i den i alla fall, trots att jag nog skulle behöva en mjukare. Drömmen är en Tempursäng till siestan, men det lär man väl aldrig hitta på Rhodos...
|
|
||||
|
||||
![]()
Perfekta? Det enda som gör att jag kan resa mig efter en natt på den där är min uppblåsbara resekudde som jag bottnar med under trasan till grekkudde
![]() Det kan väl aldrig vara så att både vi och greklandskuddarna är olika ![]() Nä, låt kuddkriget fortsätta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Måste erkänna att jag under en semester i Grekland någon gång under 80-talet gick ut och handlade en kudde efter att ha legat på en avlång, hård sak halva natten och resten av natten direkt på resårkärnan utan kudde.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, de är både för tjocka och för hårda. Det syns tydlig.
Jag gör som skrutt; tar med egen kudde. Gäller även i resor i Sverige. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Med viss eftergranskning ber jag att få instämma.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Ett tips rese kudde från Tempur + självuppblåsande liggunderlag kan vara till hjälp för betongmadrasserna.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat: