![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Det märks att ni fått en ny favoritö när man läser ert resebrev...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - tusen takk for det positive og trivelige reisebrevet, som virkelig fikk meg til å lengte etter Ikaria og Fourni igjen ![]() - og bedre enn på Valetta Studios tror jeg nesten ikke man kan bo ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till bokad resa! Särskilt med tanke på att Apollo tar 16000:- för flygbiljetter till Samos som skulle vara altermativet för er för att sedan ta båten till Ikaria. Om man vill flyga från Landvetter kostar resan ca 18000:-. Det skiljer ca 10000 :- som man kan ha roligare för. Så ett stort grattis till detta fynd.
/Ofelia |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Bea!
Ville bara tacka för resebrevet! Helt underbara bilder!! Man får lite längtan... :-). Har aldrig varit på Ikaria fast nu blev man lite sugen på att åka dit. Trevlig resa då och en annan får se fram emot ett nytt resebrev?? Ha det gott! Annette |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill också tacka för resebrevet
![]() Dessutom såg Ikaria mycket mer lockande ut än när jag sett det tidigare. Hmmm... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, jag längtar tillbaka själv också! Senast nu till middagspizzan satt barnen och pratade om "lillstranden i Armenistis". Nåja, bara 8 månader kvar...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag gillade också den här presentationen av Ikaria. Har också sett några lokande bilder och beskrivningar av Celbe tror jag. Sonen med sambo gillade också ön. Det som inte tilltalar mig är att det inte verkar gå buss mellan orterna utan att det är taxi som gäller när man kommer till hamnen. Taxiresor är en av de få saker jag gärna snålar in på under semestern.
Har märkt vid de senaste årens resor att bussförbindelsena försämrats i Grekland kanske beroende på att fler har bil. Lokalbefolkningen på Lesbos sa att flera lokalbussar försvunnit exempelvis mellan Petra och Petri. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Av Ikaria kanske. Här ändras inget i brådrasket!
![]() Du ser, EvaL gillade det också ![]() |
![]() |
|
|