|
Visa resultat för omröstning: Vilka kategorier ska det vara i årets fototävling | |||
Djur | 9 | 9.00% | |
Dörrar | 59 | 59.00% | |
Kulturkrock | 29 | 29.00% | |
Mitt Grekland | 51 | 51.00% | |
Natur och landskap | 29 | 29.00% | |
Närbilder | 20 | 20.00% | |
Religiösa Grekland | 37 | 37.00% | |
Semester | 24 | 24.00% | |
Tavernor | 33 | 33.00% | |
Väder | 14 | 14.00% | |
Flervalsomröstning. Antal röster: 100. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2009 - omröstning
Bra kategorier allihop, som tur är verkar "djur" inte få så många röster.
Både djur och barnbilder har en förmåga att attrahera endast "närmast sörjande" Helén- både djur- och "barnägare" |
|
||||
|
||||
Nu har 100 medlemmar röstat och då tycker jag det är dags att stänga omröstningen. Dörrar, Mitt Grekland och Religiösa Grekland fick flest röster, så nu vet ni vad ni ska fota i sommar. Mer information om tävlingen kommer inom kort.
|
|
||||
|
||||
Hoppsan! Mitt Grekland var ju mitt förslag. Trevligt att så många tyckte det var ett bra kategoriDet bli säkert bra med dessa 3 kategorier Nu skulle man vara i Grekland och börja leta efter dörrar
Riitta |
|
||||
|
||||
Underbara kategorier, ser framemot plåtandet som börjar som 35 dagar
|
|
||||
|
||||
Blir för min del i höst, september nån gång skulle jag gissa. Men då har jag något att längta efter och se fram emot..
|
|
||||
|
||||
Jag tycker också att kategorierna är bra! Mitt Grekland- den täcker ju alla de övriga som inte kom med i år
// Helén- som kan starta fotograferandet om 41 dagar och avsluta det 15 dagar senare |
|
||||
|
||||
Bästa kategorierna har vunnit! Även Tavernor kunde vara kul, men en taverna kommer ju också lätt in under Mitt Grekland - en rymlig kategori, tack för den, Riitta!
|
|
||||
|
||||
Jeg har begynt å tenke på eventuelle bilder jeg vil delta med i årets konkurranse/tevling
og, .... jeg har "problem" med å finne noe bilde som virkelig r o m m e r " M i t t G r e k l a n d" - det er jo f o r omfattende ! - den kategorien v a r veldig fin syntes jeg, men nå ? .... visst har jeg enormt mange bilder med d e l e r av "mitt Hellas" - men å s a m l e det på e t t bilde ... ? Kan jeg klare det? Kari |
|
||||
|
||||
Klart att du kan.
|
|
|