Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Milos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-10-04, 12:42
friss friss är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Inlägg: 155
Standard flyg till milos

Hej!

Har bokat flyg till Aten den 30/5 och ska åka till 2 öar, kanske det blir Milos. För ett par veckor sedan kollade jag flyg dit och det fanns då plats. Nu hittar jag ingeting. Kan det redan vara slut så långt i förväg? Har aldrig åkt flyg ut till någon ö innan, utan alltid båt, så jag vet ju inte om det är normalt att det tar slut så långt i förväg. Har på skojs skull provat en massa andra datum, som i april, maj osv..., det kommer endast upp priser i början på september Är det redan kört eller??
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-10-04, 22:38
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 2 086
Standard Sv: flyg till milos

Det har väl att göra med att Olympic Airways har sålts. De kommer att heta Olympic Air men som jag förstått av andra inlägg här på forumet så är inte deras webbokning igång ännu. Det borde väl inte vara något större problem att få tag på flygbiljetter till Milos vid den tidpunkten.

Mvh Janérik
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-10-05, 12:36
Mettes avatar
Mette Mette är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2006
Ort: København
Inlägg: 638
Standard Sv: flyg till milos

Jeg tror denne adresse virker http://www.olympicair.com/Home.aspx?a_id=549

Nej det gør den ikke , sorry
Svara med citat
  #4  
Gammal 2009-10-05, 13:16
Arnes avatar
Arne Arne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 4 702
Standard Sv: flyg till milos

Det är turbulent i och med ägarbytet. Dock förmenad det hela stabiliseras framöver. Vi talade med Olympics personal så sent som i lördags morse när vi kom till Athen Airport. Ägarbytet den 1 Oktober har medfört vissa administrativa problem, men desa skola var av mera övergående karaktär.

Bedömningen var att det inom fjorton dagar skulle fungera precis perfekt, och att den nya hemsidan för Olympic Air då skulle vara i full kraft.
Den nye ägaren har ekonomiska muskler. Äger ett par banker samt ett rederi och ett antal hotellkedjor, och bedöms vara helt seriös.

Bida din tid och invänta stabiliteten.

Arne och Hustrun

Nu hemkomna till Umeå att frenetiskt läsa ikapp all post och alla tidningar som under dryga trenne veckor ansamlats.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2009-10-05, 14:49
friss friss är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Inlägg: 155
Standard Sv: flyg till milos

Tack för svaren. Tyckte att det var konstigt att alla resor plötsligt försvann, hade ingen aning om ägarbytet. Då provar jag om ett par veckor igen....
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT