![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Ulf för att Du orkar skriver igen. Vi är säkert många som saknat Dina berättelser
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Uffe!
Åh så roligt att höra av Dig igen på Kalimera.... ![]() "Att ha mod att må dåligt"....det läste jag en gång att någon skrev. De orden tog jag till mig då jag en period i livet mådde väldigt dåligt.Det krävs verkligen mod när man mår dåligt och det har Du. Jag hoppas av hela mitt hjärta att Du får komma till Kreta 2010. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ulf.. kul att se dig här igen..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kram Ulf....
|
|
||||
|
||||
![]()
Och du: kunde jag paketera in vårt fina sensommarväder skulle jag skicka en stor låda!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kan bara instämma med tidigare talare!
Welcome back, Uffe!!! /Wolfen |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
TACK Uffe! Jag förstår SÅÅÅÅÅ bra dina tankar och delar dem också! Blir ju äldre varje dag, med mörka tankar ofta när konditionen försvagar, inget Grekland i år, MEN solen skiner i dag och jag drömmer också om april 2010 på Peloponnesos. Alltså vi ska kämpa över vintern och njuta av goda dagar och drömma om bättre, såna kommer säkert också.
Med varma hälsningar Eija PS. Åtminstone en kul sak i februari: min älsta dotter kommer från Japan för att ha bröllop med sin Jani här i Finland. Dom ska nog tillbaka, men det är så trevligt att se dom här igen! |
|
|