![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hittade precis en grekisk ö till salu, som om någon är intresserad av en egen ö, och om densamme har 7 miljoner euro till övers så är det bara att slå till. Fidonisi heter ön och verkar idagsläget vara helt oexploterad. Någon intresserad?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag väntar nog tills Kreta kommer ut till försäljning!
![]() Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Om det är den utanför Kythera, så förstår jag varför den går så billigt. Hamnen tycks inte vara muddrad
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det pratades om att Onassis Scorpios var till salu, men Athina förnekade detta.- Viss prisskillnad där antar jag.
|
|
||||
|
||||
![]()
7 Mille?
En baggis! jag ringer revisorn på studs. Eller vänta nu, vi pratar Drachmer, eller? Den där jämrans evrååån! ![]() /Grimm, som känner att en varmkorv är i dyraste laget.... |
|
||||
|
||||
![]()
Vi kanske ska starta en insamling på kalimera och köpa den ihop
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Får nog passa på att informera att ön inte såg så gästvänlig ut, enkelt kan den beskrivas som en stor grön kulle, men om jag inte missminner mig var det en antydan till grotta där, så de som går samman och köper ön kan ju ordna en bokningslista på grottan
![]() A - som gillar Er livliga fantasi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Här är en artikel i Athens News om grekiska öar till salu. Bara att välja och vraka!
http://www.athensnews.gr/articles/13352/22/08/2009/1770 Via den hittade jag ”Amorgos Island" till salu. Med en beskrivning av vad man kan åstadkomma med denna ö som ter sig som rena skräckscenariot. Eller vad sägs om ” At nearly 500 acres, this island in the Amorgos chain could not only encompass a luxury hotel complex and golf course, but a reasonably-sized city!” http://www.privateislandsonline.com/...and-greece.htm |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grekland är med i EU så man får visst köpa fastighet här, Klick !
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|