|
||||
|
||||
Sv: Hudvårdsprodukter
Jag tycker att de luktar väl mycket och idag när de flesta arbetsplatser har parfymförbud känns de här produkterna inte så lämpliga att använda.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén -som inte har en susning om Korres prosdukter doftar gott eller luktar illa |
|
||||
|
||||
Det var nog jasmin och någon annan som jag fick lukta på i Molyvos. jag föredrar betydligt mer diskreta dofter.
Parfymförbud eller vädjan om är vanligt på många ställen idag. Exempelvis ska all sjukvårdspersonal vara parfymfria men många andra rekommenderar sina anställda att inte använda starka dofter. Exempelvis den anläggning där jag tränar som ber både kunder och personal att vara parfymfria. Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Camilla |
|
|||
|
|||
Darling... men jag tänkte på dig! Skulle på ett möte.
|
|
|||
|
|||
Min ansiktskräm doftar svagt och behagligt av ros.Köpte den ju på Amorgos i mitten av juli.Har använt den två ggr/dygn och den tog slut IGÅR!!! Burken är INTE stor,så det var verkligen prisvärt och bra.
|
|
|||
|
|||
Häromdan var jag på PUB och de har ett minfre sortiment KORRES på parfymavdelningen.
Säljdamen var alldeles till sig och väldigt förtjust i produkterna.Jag fick med mig en brochyr och satte mig att läsa när jag kom hem. På första sidan står bl.a:" Den första Korres-produkten var en aromatisk örtsaft(?!) med honung och anisfrö,ett recept inspirerat av "rakomelo",en värmande blandning med honung som George Korres farfar brukade dricka i sin hemstad på ön NAXOS osv osv". Ötrsaft kan man tänka... |
|
|||
|
|||
Hej.......
Jag alskar Korres produkter och ar nast intill beroende Igar anvande jag deras harfarg, blev kanon!!! Deras make up ar oxa valdigt bra. Amaretto shower gel e helt underbar!!! D finns saaa himla manga produkter, o mitt skap ar fullt. Och nu har aven min man gett sig pa produkterna Forutom Korres sa finns det aven Apivita, som oxa har superbra produkter. Lite dyrare an Korres. |
|
|