|
||||
|
||||
Härliga Fredag igen !
Så var det äntligen som vanlig fredag.
Jobbat veckan ut och allt kändes som vanligt igen i gårkväll. Härlig känsla när aptiten kom tillbaka och få känna känna sig frisk igen och kurant. Mår så bra och hoppas ni andra oxå har lika bra. Trevlig helg på er alla ! Birgitta |
|
||||
|
||||
Sv: Härliga Fredag igen !
Härliga fredag? Om mindre än en timme börjar min arbetshelg och sen är jag inte ledig förrän härliga måndag.
Allting är ju relativt Men trevlig helg på dig också |
|
||||
|
||||
Japp, HÄRLIGA fredag! Fick till och med vara "mig själv" efter första rasten och göra det jag egentligen är anställd för, i stället för att vikariera för diverse lärare. Totalt har jag fått vara speciallärare två veckor denna termin, resten av tiden har jag varit tvungen att vikariera. Politikernas besparingar går ut över de svagaste barnen, som vanligt. Och sedan får vi höra att det är lärarnas fel att barnen inte når målen... suck!
Men NU är det fredag och bastun väntar! Karin |
|
|||
|
|||
Flaggdag och dessutom fyller man år idag! Grattis till mig själv!
|
|
|||
|
|||
Då passar jag också på att gratta dig,Yak,och önska er alla en trevlig helg!
Med eller utan arbete.Med eller utan bastu. Själv har jag tvättstugan... Anki |
|
||||
|
||||
Gratulerar pa fodelsedagen
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Jo så är det , härliga måndag känner jag ofta när jag har gjort min jobbhelg. Birgitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Birgiitta |
|
||||
|
||||
Fredag, bästa dagen
I går hade jag mina vänner här på en väldigt lyckad medelhavsispirerad kväll. Därför är det ovanligt fint med vackra blommor och extra välstädat här, inte dumt att slippa det i helgen. Vi är ett gäng på tio som hållit ihop sen vi var barn. Några av dem är fortfarande mina allra närmaste vänner. Vi träffas så minst en gång i månaden och har gjort i alla år. Nu firar vi varandras 50-årsdagarJag är så glad att jag har dem. Vi tittade i fotoböckerna som jag gjort om Karpathos och Skopelos, de är såklart jättefina inte pga mig utan för att det är ju såå vackert där. Du är konstnär och du borde byta jobb och göra fotoreklam för resebyråer, var deras kommentarer. Krydd, som min tonåring skulle sagt, men gulligt.Trevlig helg och Grattis Yak! Senast redigerad av Vilma den 2009-11-06 klockan 21:31. |
|
||||
|
||||
Vad härligt att du är frisk igen, Birgitta!
|
|
||||
|
||||
Tack moster Marianne
Tillbringar helgen uppe i vårt torp .Snusar in skogsdoft och njuter av vackert väder , just nu är det så vackert i skogen men dom flesta träden är rätt så bara på blad nu. Må så gott ! Birgitta |
|
|