|
||||
|
||||
Sanningens ögonblick...
...blir på söndag! Nu jädrans tar vi dom!
|
|
|||
|
|||
Sv: Sanningens ögonblick...
Ja heja Göteborg!!!
|
|
||||
|
||||
Utgången i just den matchen är väl totalt ointressant nu när inte Örebro Sportklubb kan vinna titeln i år!
Forza Sportklubben... 2010 alltså !! Hälsar C@nny |
|
|||
|
|||
Citat:
Det var ju tur att "vi" Blåvitt tog en pinne igår. Nu lever gulddrömmen |
|
||||
|
||||
Citat:
Ja, det var starkt av er att hämta upp ett 0-2-underläge i ett sånt avgörande läge. Hysén gjorde skäl för lönen... Lycka till på söndag Hälsar C@nny |
|
||||
|
||||
[QUOTE=rebase;184644]Vi får väl hoppas Örebro vill avsluta säsongen på ett bra sätt, förhoppningsvis genom att slå AIK idag
kommer inte hända! Camilla AIK |
|
|||
|
|||
Ge mej ett A, ge mej ett I, ge mej ett K, vad blir det??
Cookie |
|
||||
|
||||
Det gör ont för en Guling (Elfsborgare) att hålla på BlåVitt, men det är det enda alterativ som finns just nu.
Hoppas att ni tar guldet efter den kanon match ni gjorde igår. Får oss gulingar lär det väl bli lilla silvret, och europa spel igen. HEJA BLÅVITT Tobbe |
|
|||
|
|||
Citat:
Aldrig Intressant Klubb kanske ? Hasse (är neutral, men en tröja som är blå- och vitrandig är ju snyggare än en svart-gul) |
|
||||
|
||||
Ska dom klara AIK får de spela bättre än mot HBK!
Får hoppas att det går bra. Tur man är neutral. Må bästa laget vinna!!!!! Chras |
|
||||
|
||||
Snart skiner Poseidon och Blåvitt står kvar
|
|
||||
|
||||
... SOM sagt, vi gjorde vad vi kunde. AIK har av tradition inte varit någon fruktad motståndare, och igår dömde ju domaren bort ett av våra mål (han hade väl inte tagit sig hem levande annars), Gerzic var 0,7m ONSIDE, alltså dömde domaren bort ett regelrätt mål.
Beviset finns här: http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle6032565.ab Vi fick bara oavgjort. Men det hjälpte kanske till att förtäta stämningen något inför det definitiva avgörandet.... Hälsar C@nny Örebro Sportklubb |
|
||||
|
||||
Idag måste vi ta revansch! Jag står inte ut med att vi ska torska en gång till.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Jag håller med Dig AIK måste ner på jorden igen.Jag blir så irriterad när jag ser tröjor med texten HATA GÖTEBORG Jag hatar INTE Stockholm eller AIK.
|
|
||||
|
||||
Jaha, torsk igen. Jag ber att få gratulera AIK till dubbeln.
Tyvärr blev slutet en besk eftersmak. Sebbe skadad och ligger ned, då hör det ju till att motståndarna spelar bollen över sidlinjen, men icke sa nicke. AIK gör istället 2-0, mycket osportsligt. /Netwolf - besviken ängel |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|