![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Någon som har tips.... Vill förboka till 20-25 juni...
Var hittar vi ett boende riktigt nära stranden. Vi vill ha egen balkong/uteplats och kokmöjligheter och vi vill bo i Katapola-området. Vi är 4 personer, två vuxna o två tonåringar som helst vill bo tillsammans. Har varit i kontakt med Eleni men de hade redan fullbokat familjerummen... Tacksam för tips... |
|
||||
|
||||
![]()
Varför icke kontakta Villa Katapoliani?
De har trenne alternativa boendealternativ i Katapola. Stället har egen hemsida och bra priser i kombination med hyfsad standard. Stränderna i Katapola är nog ändå inget att skriva hem till vännerna om. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Om du vill ha bra strand är det svårt att bo i Katapola, då skulle jag hellre satsa på Egiali.
Stranden nedanför Elenis är okej, men inte mer. Där ligger nåt enda ställe med uthyrning nedanför henne, tror bara det är en enda studio. Minns inte vad det heter men någon här har bott där, hoppas de ser det här och kan hjälpa dig med kontaktuppgifter. Sen finns en nyanlagd strand längst in i bukten men den är ännu sämre. Där finns bl a pension Titika och några andra pensionat. Pension Panos tror jag är ett av dem. Men den stranden är inget du vill tillbringa en längre stund på, jag lovar. Inte minst känns det lite småsunkigt att bada så långt inne i bukten. |
|
|||
|
|||
![]()
tjena! har oxå hört att katapola inte e så mycket att ha.
vi bokade boende på aphrodite i egiali mellan 19-29/6. billigt o bra boende..(hoppas vi) vet inte om man får lägga ut en adress till deras hemsida här, men du får la höra av dig isf. mail kontakten vi har haft med detta boende har varit på svenska. vet ej om det är ägarinnan eller nån bekant, men trevlig är hon iaf. ha de gött o lycka till!! mvh. Jani från ett svinkallt gbg...:-( |
|
||||
|
||||
![]()
Katapola är ett fantastiskt ställe men för den som vill ha en bra strand är det som andra skriver bättre att bo i Egiali.
Eva |
![]() |
|
|