|
||||
|
||||
Sv: Fototävling - vinnarbilderna
Grattis alla vinnare!
Å jag kom på delad 11:e plats i Religiösa, bara det gjorde mig sååå glad! Kan man se nånstans hur många röster resp bild fick? //Lena. |
|
||||
|
||||
Nummer 63 (grottkyrkan med alla ikonerna) var min tvåa i kategorin "Religiösa Grekland". Mycket fin bild med stämning, tyckte jag!
Ivi -som hoppas att tomten kommer med en ny kamera...om det nu skulle hjälpa till åtminstone poängplats |
|
||||
|
||||
Den (63) var min favorit också
Riitta |
|
||||
|
||||
Grattis Alla Vinnare och alla deltagare i fototävlingen önskar vi, som inte fick något gjort efter våran semester. ny bostad och ett nytt sätt att leva gjorde att vi inte har varit så delaktiga här på Kalimera.
Vill passa på att önska er alla en god helg |
|
||||
|
||||
Kommer kategorierna för nästa års fototävling presenteras innan Maj? Vore kul att veta vad man ska fota lite extra
|
|
||||
|
||||
För mig dyker nu flera bilder upp PÅ PLATSERNA 11-20 som jag verkligen gillar men inte ens minns från tävlingen. Exempelvis både Eriks OCH Riittas är underbara bilder.
Eva |
|
||||
|
||||
Absolut. Vi gör en omröstning senare i vår om vilka kategorier det ska vara.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Lika underbart som säga att vi om ett par dagar går mot ljusare tider Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
Och förhoppningsvis varmare tider..... Göran (som är väldigt stolt över 11:e placeringen i dörrkategorin ) Senast redigerad av Goliat den 2009-12-21 klockan 22:51. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
Grattis till alla er som placerade er.
Många jättesköna bilder. Vinnarbilden i kategorin "Mitt Grekland" landar ju direkt i mitt hjärta. När jag tittar på den kan jag nästan fysiskt känna att jag är i MITT GREKLAND. Mats |
|
|